loading...
اخبار روز موسیقی پاپ
Masoud Alizaadeh بازدید : 13 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

میلاد ترابی: قصد دارم آلبوم جدیدم را با صدای واقعی خودم بخوانم
تیتراژ سریال «خروس» با صدای «محمد علیزاده» فرصتی برای بازگشت «میلاد ترابی» به تلویزیون بود چرا که نام او را کمتر در بخش ملودی و تنظیم  تیتراژها می شنویم. قطعه «هواتو کردم» بهانه خوبی بود که خبرنگاران به سراغ میلاد ترابی روند تا از فعالیتهای شخصی او نیز مطلع شویم که در ادامه این گفتگو را می خوانید ...
باقی خبر رو در ادامه مطلب بخونید !
  • *از ماحصل قطعه «هواتو کردم» راضی بودید؟
از خود کار و خروجی آن راضی بودم ولی زمان کمی برای تولید داشتیم به طوری که کل کار را در سه روز جمع کردیم.
 
  • *«محمد علیزاده» در سالهای گذشته هم تیتراژهای خوبی را برای برنامه های ماه رمضان خوانده بود. قطعه «هواتو کردم» آیا تفاوتی با آن کارها دارد؟
من در آهنگسازی این کار فضایی جدید را در نظر گرفتم که خود محمد هم زیاد آن را در همکاری با من تجربه نکرده بود. سعی کردیم یک فضای خیلی جدیدی را برای محمد ایجاد کنیم چون این استایل کار را با هم نداشتیم. در این مدت بازخوردهای خوبی دریافت کردم و تا به حال کسانی که کار را شنیده اند و با آنها در ارتباط هستیم اعم از مردم و عوامل سریال «خروس» یا خواننده های دیگر که تیتراژ خوانده اند این کار را دوست داشتند.
 
  • *شما و محمد علیزاده کارهای مشترک زیادی دارید اما چرا با وجود گذشت چند سال هنوز کارهای شما دو نفر مورد توجه قرار می گیرد؟
من و محمد بیش از هفت سال است که فارغ از دنیای موسیقی رفاقت داریم و اخلاق و احساس همدیگر را خوب می شناسیم. اما من شخصا در کارهایم از تکرار به دور بودم همانطور که بعد از «حمید عسگری» با «محمد علیزاده» وارد همکاری شدم که آلبوم «سورپرایز» فضای بسیار متفاوتی نسبت به آلبوم «کما1» داشت. بعد از آن هم با «شهرام شکوهی» آلبومی را ارائه کردیم که آن هم فضای جدیدی داشت. خصوصیت کار من این است که سعی می کنم تکراری بودن را از خودم دور کنم چون مدام در حال تحقیق هستم و سعی می کنم فضاهای جدید را تجربه کنم. اینکه چقدر موفق بودم را شما و مردم تعیین می کنید ولی خودم حس بدی نسبت به این موضوع ندارم.
 
  • *این مساله دوری از فضاهای تکراری را در آلبوم جدید محمد هم رعایت می کنید؟
بله صد در صد. محمد در آلبوم سورپرایز یک تغییر استایل شدیدی نسبت به قبل داشت و از آن استایل خارج نمی شویم. از نظر نوع ملودی ها و تنظیم ها سعی می کنیم به روزتر کار کنیم.
 
  • *وقتی یک کاری موفق می شود مخاطب همان را ملاک قرار می دهد و خیلی به دنبال تجربیات جدید نمی رود. از این نمی ترسید که تجربه فضاهای جدید با انتقاد از سوی مخاطب همراه شود؟
موسیقی ریسک است و من راجع به آلبوم خودم این ریسک را انجام دادم ولی تا این لحظه که دارم با تو صحبت می کنم چندان موفق نبود. آمدم صدای خودم را عوض کردم چون اگر قطعه «گریه نکن» در آلبوم سورپرایز را شنیده باشید صدای اصلی من آن است. به خاطر اینکه رنج سنی مخاطب خودم را پایین بیاورم صدایم را عوض کردم و نتیجه نگرفتم. همیشه شما در ریسک برنده نیستید ولی در کل من اهل ریسک هستم. کار کردن آن ریتمها و فضاها با شهرام شکوهی یک ریسک بزرگ بود ولی موفق شدیم. یا محمد علیزاده یک خواننده پاپ – سنتی بود که از فضای قطعاتی مثل «جز تو» دور بود اما تجربه جدید ما موفق بود چون محمد هم نسبت به سایر خواننده هایی که با آنها همکاری کردم ریسک پذیرتر است. جالب است که من برای دیگران بهتر تصمیم می گیرم!
 
  • *چرا ؟
نمی دانم اما شاید در آلبوم دوم خودم این مسائل برطرف شود. البته چون من بازخوردهای زیادی از آلبوم خودم نگرفتم این نکات را بیان می کنم.
 
  • *آینده همکاری خودتان با محمد علیزاده را چگونه می بینید؟
چون همدیگر درک را می کنیم و به یک باور مشترک در کار کردن رسیده ایم فکر می کنم اگر خدا بخواهد من و محمد علیزاده تا زمانی که جان داشته باشیم می توانیم موفق باشیم ! چون بعد از همه این سالها قطعات آلبوم دومش و این تیتراژ و قطعات آینده خوب خواهند بود.
 
  • *از بین تیتراژهای دیگر کاری بوده که مورد توجه شما قرار بگیرد؟
کارهای سایر دوستان را گوش می کنم ولی سلیقه ای که من دارم شاید از سبک کاری بچه ها دور باشد. امسال بچه ها خیلی تیتراژهای خوبی کار کردند نظیر «مهدی یراحی» ، «احسان خواجه امیری» یا «فرزاد فرزین» ولی خب سلیقه من همین کاری بوده که برای محمد ساختم. کلا بچه ها امسال در تیتراژها خوب کار کردند.
 
  • *در مورد دو تیتراژ دیگر محمد علیزاده چه نظری دارید؟
تنظیم یکی از آن دو قطعه را هم قرار بود که من انجام بدهم. ملودی آنها را داشتم و قرار بود یکی از آنها را هم برای همین سریال «خروس» کار کنیم به محمد گفتم که می خواهم یک قطعه را از ابتدا خودم بسازم چون یک ذهنیت دیگر برای این اثر دارم. اتفاقا من هم با حضور «شهاب اکبری» به عنوان تنظیم کننده آن قطعات کاملا موافق بودم چون حس کارهای شهاب را دوست دارم و الان می بینید که آن دو قطعه چقدر موفق هستند. کارهای دیگر بسیار زیبا و موفقی هستند ولی در فضاهایی هستند که محمد در آنها خوانده است.
 
  • *از آلبوم جدید خودتان چه خبر؟
باید یک تفکر جدید روی آلبوم دوم خودم داشته باشم. پروسه بازخورد آلبوم ها در ایران یک ساله است و در این چهار پنج ماه گذشته آن بازخوردهای لازم را نگرفتم. اگر نتیجه ای که در ذهنم بود از آلبوم اول حاصل نشود باید استایل را تغییر بدهم. فعلا هیچ تصمیمی نگرفته ام و حتی یک قطعه هم تولید نکرده ام. *قصد دارید در زمینه صدای خودتان تغییرات جدی ایجاد کنید؟ تغییرات جدی را در آلبوم اول ایجاد کردم ولی خوب نبود. در این مدت همه دوستان می گویند که چرا با صدای اصلی خودت این آلبوم را اجرا نکردی؟! قصد دارم آلبوم دوم را با صدای واقعی خودم بخوانم. تغییر استایل برای من کار سختی نیست چون اغلب خواننده ها طی یک آلبوم یا یک سال خواننده نشده اند. خوانندگی کار آسانی نیست و سخت ترین بخش ساخت موسیقی خوانندگی است.
 
  • *در مصاحبه قبل که با هم داشتیم شما گفتید که می خواهم یک مخاطبی را از سن پایین با خودم همراه کنم و همزمان با بیشتر شدن سن آنها کارهای خودم را تغییر بدهم. این روال در آلبوم دوم هم ادامه خواهد داشت؟
ببین فکر من روی آلبوم «ضربدر دو» این بود که یک سری از مخاطبان زیر پانزده سال را جذب خودم کنم چون خواننده ای در موسیقی پاپ ما نیست که آن سنین را هدف قرار بدهد. تنها آلبومی که توانست تا حدودی نظر این رنج سنی را جلب کند آلبوم «بنیامین 85» بود. من یک طرفه به این موضوع فکر کردم ولی خب تا الان چیزی که می خواستم برای من اتفاق نیفتاده است. تلاش کردم و حالا که به تمامی هدف ها نرسیده ام ناچارم تغییر استراتژی بدهم و این بار با صدای خودم و در سبک کارهای شنیده شده تری که داشتم کار بسازم .
 
  • *هنوز هم به فکر اجرای زنده هستید؟
بله صد در صد. زمانی که کار شما مخاطب گسترده نداشته باشد نمی توانید کنسرت برگزار کنید. برخی از خواننده های مطرح هم هستند که برای سالن 2000 نفری فقط 1200 بلیت می فروشند در حالی که چند کار مطرح دارند. من در موسیقی منطقی فکر می کنم و خودم را گول نمی زنم. من حداقل 40 ترک دارم که کل مردم شنیده اند و اگر آلبوم خودم به این حد نصاب می رسید قاعدتا اجرای زنده را شروع می کردم. بعضی از کارهایی که از من می شنوید یک بار توسط خود من خوانده شده و بعد خواننده ها اجرا کردند و یک حسی از من در آن کارها هست.
 
  • *و به زودی چه آثاری را با ملودی یا تنظیم شما می شنویم؟
پنج یا شش قطعه در آلبوم دوم «شهرام شکوهی» دارم و دو قطعه برای «حمید عسگری» ساخته ام و مشغول همکاری با محمد علیزاده نیز هستم. از افراد آلبوم اولی هم می توانم به «حسین توکلی» اشاره کنم که خواننده خوبی است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده موسیقی پاپ ایران کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 411