loading...
اخبار روز موسیقی پاپ
Masoud Alizaadeh بازدید : 11 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

نیما وارسته از به پایان رسیدن آلبوم بنیامین تا ماه آینده خبر داد و اعلام کرد این آلبوم تا ماه آینده تمامی مراحل شاخت خود را به پایان می‌رساند.این آهنگساز و تنظیم کننده در گفت‌وگو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که تنظیم تمامی قطعات آلبوم بنیامین را من به عهده دارم، بیشتر وقت و انرژی‌ام را بر روی این آلبوم گذاشته‌ام و با همکاری فرید احمدی و علی منصوری سعی در ارائه آلبوم خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم کار خوبی منتشر و روانه بازار کنیم...

باقی خبر رو در ادامه مطلب بخونید !

وارسته با بیان اینکه او و دیگر همکارانش در پروژه بنیامین تصمیم ندارند درباره آلبوم بنیامین بیش از این اطلاعات دیگری به مخاطب بدهند، گفت: ضمن همکاری با بنیامین که عمده همکاری‌هایم با اوست، با یک خواننده عرب زبان مشغول همکاری هستم که فعلا نامی از او نمی‌برم اما به زودی اخبار آن را از طریق اینترنت اعلام می‌کنم.

وارسته در ادامه از همکاری‌های دیگر خود نام برد و خاطر نشان کرد: در آلبوم جدید حمید عسکری نیز دستی در تنظیم قطعات دارم و تنطیم چند قطعه را به عهده گرفته‌ام که تا این لحظه یکی از آن‌ها را انجام داده‌ام و بقیه نیز در دست انجام است.

وارسته همچنین از تصمیم خود برای انتشار آلبومی مستقل از آثار شخصی خود خبر داد و در این باره اظهار داشت: مدتهاست به فکر انتشار یک آلبوم مستقل از کارهای شخصی خودم هستم. این کارها دغدغه های شخصی هستند و تا به حال نخواسته‌ام آن‌ها را با صدای کسی دیگر بشنوم. چرا که حسهای شخصی متعلق به شخص من بوده و نخواسته‌ام کسی که هیچ آشنایی با حس و حال من ندارد آن‌ها را اجرا کند. به همین دلیل تمامی آن‌ها را بی کلام منتشر می‌کنم. به زودی ساخت این پروژه را نیز آغاز خواهم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده موسیقی پاپ ایران کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 420